Produktsupport
En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og
support til dig som slutbruger.
Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning
direkte hos producentens teknisk kyndige supportere.
Forneden finder du en oversigt
over kontaktmulighederne for den enkelte producent.
Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:
NetSolutions kundeservice
Tlf. 70 20 51 61 eller e-mail: info@ns.dk
A
Acer
Kontakt Acer support på tlf. 33 70 20 70 og fejlmeld produkt.
Adaptec
Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på tlf. +44 12768 54544 – alternativt kan du søge hjælp på www.adaptec.com
Adobe
Kontakt Adobe Danmark support på
tlf. 38 32 29 14.
APC
Kontakt APC danske support på tlf. 88 30 20 10.
Apple
Kontakt Apples danske support på tlf.
70 10 20 07.
Drejer det sig om fejlmelding af hardware:
Opret en sag hos Apple support
Archos
Kontakt Archos support på tlf. 35 25 65 67 og fejlmeld produkt.
ASUS
Kontakt Asus support på tlf. 38 32 29 43 og fejlmeld produkt.Axis Communications
Der tilbydes telefonsupport hos Axis i Sverige:
tlf. +46 46 272 1606.
B
Belkin
Kontakt Belkin support på tlf. 70 12 24 03 og fejlmeld produkt.
BenQ
Kontakt BenQ support på tlf. 82 33 27 19 og fejlmeld dit produkt.
Brother
Kontakt Brother support på tlf. 43 31 31 90 og fejlmeld produkt.
Buffalo
Kontakt Buffalo support på tlf. 70 15 09 19 og fejlmeld produkt.
C
Canon
Kontakt Canon support på tlf. 70 20 55 15.
Du kan desuden returnere dit Canon produkt til et af nedenstående servicecentre:
Foto & Video:
Visual Service ApS
Jens Juuls Vej 20, 8260 Viby J :
Park Alle 380, 2625 Vallensbæk :
tlf. 88 91 50 00 :
e-mail: service@visual-service.dk :
OBS! Kamera sendes sammen med fejlbeskrivelse og faktura kopi.
Cisco Meraki
Kontakt Cisco Meraki support på
tlf +45 89 88 33 32.
Onlinesupport: https://meraki.cisco.com/support/
Casio
Kontakt Casio No support på
tlf. +47 55 19 79 90 (OBS! norsk nummer).
Cowon
Kontakt Cowon support på tlf. 39 20 77 00.
Contour
Support: www.contourdesign.dk/support/
Telefon:+45 70 27 02 27
RMA/service: Service og reparation ydes af Contour som, i tilfælde af fejlramte enheder, skal kontaktes direkte.
GarantiSe link til formular: https://contourdesign.dk/pages/warranty
D
Dell
Kontakt Dell support på tlf. 70 23 01 82 og fejlmeld produkt.
Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPS model skal du ringe på 70 10 00 74.
D-Link
Kontakt D-link support på tlf. 70 26 90 40
(mod betaling).
Doro
Kontakt Doro support på tlf. 45 94 02 00.
E
Eizo
Kontakt Eizo support på tlf. +46 85 94 10 50 0.
Epson
Kontakt Epson danske support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmeld dit produkt.
F
Fujitsu
Kontakt Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmeld dit produkt.
G
Garmin
Kontakt Garmin support på tlf. 48 10 50 50 og fejlmeld produkt.
Garmin Danmark på følgende link: garmin.com/dk/support/
H
Harman Kardon
Kontakt Harman Kardon support på
tlf. 45 99 85 20 og fejlmeld produkt.
Bemærk: Hotlinen er ikke på dansk, men kun på engelsk, svensk, tysk og fransk.
Hvis du har en reklamation på dit Harman produkt og ønsker at det bliver repareret inden
for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle
Harmans garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 48 79 48 49 eller på
e-mail: info@highendmusik.dk
HP
Kontakt HP support på tlf. 35 15 80 58 og fejlmeld produkt.
Hewlett-Packard (HP) SupportConsumer produkter (Pavilion og Printere) TLF. +45 80 40 01 17 (Tryk i menuen efter det produkt)
Business produkter (PC + Print)TLF. +45 35 15 80 58 (Tryk i menuen efter det produkt)
Enterprise produkter (Server + Storage)TLF. +45 70 11 77 00 (Tryk i menuen efter det produkt)
Find information om dit produkt her HER (skal bruge Type og Serie nummer)HTC
Kontakt HTC support på tlf. 80 25 16 66.
Du bedes have IMEI og serienummer klar før du
kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.
Huawei
Kontakt Huawei support på tlf. 70 14 01 41.
Du bedes have IMEI og serienummer klar før
du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.
I
IBM
Kontakt IBM Server / Storage support på
tlf. 70 10 51 50 og fejlmeld produkt.
Hav serienummer og type klar.
Intel
Kontakt Intel support på tlf. 38 48 70 77 og fejlmeld produkt.
J
Jabra
Kontakt Jabra support på tlf. 45 80 70 35 79, hvor de kan hjælpe dig med produktspørgsmål og generelle support spørgsmål.
Du kan også kontakte dem på mail: jabrasupport.dk@jabra.com
JBL
Kontakt High End Musikservice, der håndterer alle JBLs garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 38 71 11 14 eller på mail: info@highendmusik.dk
K
Kensington
Kontakt Kensington support på tlf. 80 25 09 66.
Kodak
Kontakt Kodak support på tlf. 38 48 71 30 og fejlmeld produkt.
Konica Minolta
Kontakt Konica Minolta support på tlf. 38 32 29 82 og fejlmeld dit produkt.
L
LaCie
Du kan registrere dit produkt online hos LaCie på lacie.com/dk/support - herefter kan du anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmeld produkt.
Lenovo
GarantiService/reparation ydes af producenten, kontakt derfor Lenovo Support.
Support
Lenovo Server/storage Support
TLF. +45 70 10 51 50
TLF. +45 89 88 15 36 Service Provider:
InfoCare -
TLF. +45 46 57 03 33
Lexmark
Kontakt Lexmark support på tlf. 38 48 72 46 og fejlmeld produkt.
LG Electronics
Kontakt LG Electronics på tlf. 80 88 57 57 og fejlmeld produkt.
Linksys
Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys.
Service/reparation
Ydes af producenten, kontakt derfor Linksys Support
Linksys yder 2 års garanti fra faktura dato produktet er købt.
Linksys Support
- på tlf. +45 43 68 22 10
Logitech
Kontakt Logitech support på tlf. 38 32 31 20. og fejlmeld produkt.
Såfremt dit produkt er en Harmony-remote skal du ringe på tlf. 80 88 79 05.
Logitech Tekniske Support tlf. +45 38 32 31 20
M
Microsoft
Kontakt Microsoft support på tlf. 82 33 31 00.
Fejlmeld dit produkt her:
Microsoft supportMicrosoft Xbox
Kontakt Microsoft Xbox support på tlf. 38 48 73 93.
N
Navigon
Kontakt Navigon support på tlf. 70 14 48 39 og fejlmeld produkt.
Netgear
Kontakt Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmeld produkt.
Nikon
Kontakt Nikon support på tlf. 32 45 20 00.
O
OKI
Kontakt OKI support på tlf. 43 66 65 00 og fejlmeld produkt.
Olympus
Kontakt Olympus tekniske support på
tlf. 44 73 47 30. I tilfælde af fejl eller mangel på dit
Olympus produkt kan du desuden fejlmeld dette direkte hos Olympus: http://www3.olympus.dk/service_formular.asp
P
Packard Bell
Kontakt Packard Bell support på tlf. 69 91 80 43 og fejlmeld produkt.
Polar
Kontankt Polar teknisk support på tlf. 45 41 05 30.
Panasonic
Kontakt Panasonic teknisk support på
tlf. 36 92 77 99.
Philips
Kontakt Philips support på tlf. 35 25 83 14 og fejlmeld produkt.
S
Samsung
Service/reparationYdes af producenten, kontakt derfor Samsung Support. Monitors 3 års on-site garanti Print 2 års indleverings garanti
Telefoner:24 måneder carry-in på telefonen og medfølgende tilbehør (6 måneder på batteri)
Notebooks:24 måneder carry in på produktet og medfølgende tilbehør (6 måneder på batteri)
Kontakt Samsungs hovedtelefonnummer
på tlf. 70 70 19 70
Printer support: på tlf 70 12 44 00
Service Provider:
Monitor & Print
InfoCare Service A/S, Telegrafvej 4-6,
2750 Ballerrup. tlf. +45 70 12 44 00
Telecare Service - tlf. +45 70 20 75 76 (Telefoner)
Notebooks: Service Center Gruppen
tlf.:+45 70 10 10 19
SONY
Kontakt Sony teknisk support på tlf. 70 11 21 05. Der findes tre servicecentre i Danmark,
hvor du som kunde kan få repareret dit Sony produkt, i henholdsvis Pandrup, Assens og Tåstrup.
Mere information
herom kan findes på www.servicecentergruppen.dk, hvor du også kan oprette en reparationssag.
Sennheiser
Kontakt Sennheiser support på tlf. 70 26 66 33.
SONY Vaio
Kontakt Sony Vaio support på tlf. 70 11 21 05 og fejlmeld produkt.
Sony Ericsson
Kontakt Sony Ericsson teknisk support på
tlf. 33 31 28 28.
Sharp
Kontakt Sharp teknisk support på tlf. 70 23 03 10.
Hvis du har brug for hjælp til opsætning af dit Sharp TV kan du ringe til UMC Service på:
tlf. 89 88 63 17,
der fx kan hjælpe med opsætning af TV-kanaler.
T
Toshiba
Kontakt Toshiba support på tlf. 80 88 17 50 og fejlmeld produkt.
X
Xerox
Kontakt Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmeld produkt.